Rodinná kampaň Carolina Herrera pro Podzim 2015
Po značce Dolce&Gabbana se prezentuje s důrazem na rodinu i Carolina Herrera. Její pojetí rodiny ale vypadá velmi odlišně. Skromněji a blíže k naší české povaze.
Carolina Herrera prezentuje svou podzimní kolekci 2015 v kampani, v níž je hlavním motivem rodina. Oproti Dolce&Gabbana, která pojala svou podzimní kampaň obdobně, Carolina Herrera se drží skromnějších poměrů. Fotografie Maria Testsina nás provází rodinným životem mladých párů. Pojem rodina je pochopitelně rozdílná v ohledu na národ, a to přesně se v kampani projevilo. Americká Herrera totiž vidí rodinu podobně jako my v České republice - mladý pár, jejich děti a přátelé.
Návrhářka je šťastná, že fotografem byl pravě Testsino: "S Mariem se známe už léta a tak jsem opravdu nadšená, že jsme konečně našli příležitost spolupracovat spolu. Jeho fotografie zaznamenávají přesně to, co chci."
Zdroj: fashiongonerogue.com