Romeo Beckham se vrací na scénu v předvánoční kampani Burberry
Burberry připravuje na listopad předvánoční kampaň, jejíž dětskou tváří se stane Romeo Beckham. Poprvé se jako model představil již loni v kampani Burberry S/S 2013.
Romeo Beckham a jeho debut v loňské kampani pro Burberry sklidil obrovský úspěch. Není tedy divu, že se připravuje na další!
Romeo, 12ti letý syn Davida a Victorie Beckham, od svých rodičů získal vzácný modelingový talent. Není to však jejich jediný syn, který v dětství zažívá start v modelingu. Jeho starší bratr Brooklyn, byl v poslední době například na hlavní stránce časopisu Man About Town.
Romeo v loňské kampani ukázal svůj neotřelý a velmi živý styl. S rebelským účesem oblečen do metalického obleku si pohrával s řadou doplňků a tropil zábavné kousky.
Letos se však připravte na pořádnou dávku roztomilosti. V Burberry’s 2014 Festive kampani, která bude představena v listopadu, vás v klasickém Burberry trenchcoatu a kostkované šále okouzlí nejen svými dolíčky ve tvářích.
Byť ve videu ke kampani Jaro/Léto 2013 (níže) může působit velmi drze, opak je pravdou. Sám Christopher Bailey o něm řekl, že je absolutním snem s ním pracovat. „Upřímně řečeno, je nejsladší. Tak dobře vychován.“ Zmínil se také o Romeově lásce k módě a jeho jemnosti. Proto věříme, že letošní kampaň bude opět úspěšná.
Debut Romea Beckham v kampani Burbery S/S 2013
Zdroj: graziadaily.co.u