Scarlett Johansson tváří nové make-up kampaně Dolce & Gabbana

Scarlett Johansson tváří nové make-up kampaně Dolce & Gabbana

Krásná herečka Scarlett Johansson se stala opět tváří značky Dolce & Gabbana. Tentokrát vyzařuje svým Hollywoodským leskem v nové make-up kampani, v které je představena řada Perfect Mono.

Scarlett Johansson byla již v loňském roce magazínem Harper Bazaar označena za "moderní Marilyn Monroe".

Spolupráce na kampani, která se točila ve Francii, kde se díky svému snoubenci, francouzskému novináři, nyní cítí jako doma, pro ni byla příjemným zážitkem. Vhledem k tomu, že se se všemi zná velmi dlouhou dobu, byl to podle jejich slov velmi krásný a svěží den. „Natáčení bylo skvělé, něco jako práce na malém filmu, který byl neočekávaný, ale opravdu zábavný, trochu naše pocta Marilyn.“

A přesně tak byla i známá herečka stylizována. Oblečena do černých puntíkatých šatů v retro stylu, ukázala svou smyslnou tvář před fotoaparáty Merta Alasa a Marcuse Piggotta. Jemné líčení bylo založeno na novém intenzivním krému Eye Color, který má přijít do obchodů v září a kouřovém líčení, jehož základem byla zlatá barva.


Z nového produktu byla herečka velmi nadšená, vzhledem k univerzálnosti palety. Podle Scarlett se hodí na denní i noční nošení, díky lehčím duhovým barvám a na večer stačí jen přidat trošku více řasenky, tmavší stíny a jít. Navíc díky snadnému použití a velkému využití nemusíte mít ani obrovskou make-up tašku s mnoha produkty.