Seoul Fashion Week přinesl zajímavou street módu v čele s pikaču
Jižní Korea má svá vlastní pravidla oblékání.
Jižní Korea a děti
Nepříliš známým je týden módy v Soulu. Jižní Korea oslavuje módu stejně jako ostatní města módních stylů a trendů v čele s Paříží, Londýnem, New Yorkem a Milánem. Zajímavé na tomto týdnu módy je, že se ho účastní mnoho dětí a ty vždy září svým ojedinělým outfitem více než dospělí. Tím je Soul zaslouženě výjimečný. Malé hvězdy jsou oděny do poslední značkové módy a vzbuzují mnoho pozornosti. Dalšími populárními osobnostmi jsou mladí lidé, kteří se nebojí bořit konvence a experimentují.
Ambiciózní plány
Soul má, co se módy týče, velké ambice. Chce se stát nejoblíbenějším a nejnavštěvovanějším týdnem módy na světě. Návrháři se předně specializují se na street módu a pánský styl. K vidění je proto mnoho mladých mužů v neotřelých kombinacích, neokoukaných střizích a naprostých novinkách. Mezi ženami vévodily kostkované vzory a netypické doplňky. Objevily se i flitrové legíny a duhové barvy na všechny možné variace. Stejně jako v Tokiu, Soul prezentoval neonové proužky ve vlasech, výrazně zrzavé účesy nebo odrostlé blond vlasy.
Pikaču a elegance
Minimalistický styl si našel své místo v podobě manšestrových obleků v hnědé barvě nebo šedivých variacích. Mnozí si však také oblékli oblek jiné barvy nebo černý, ale retro styl v materiálech i střizích se stal oblíbeným mini trendem. Oproti minulosti se představila i sportovní móda. Mikiny, tepláky a tak populární tenisky. Do celkového mixu se nebáli mladí lidé přihodit výrazné barvy, elegantní kožichy nebo plyšovou kabelku ve tvaru pikaču. Typický plyšák se stal něco jako symbol nebo maskot tohoto týdne módy. Někteří se drželi asijské tendence nosit roušku nebo kuriózní helmu.
Čím více lidí, tím lépe
Celosvětový trend sladěné skupiny přátel se dostal i do Soulu. Dívky i chlapci se barevně i stylově sladili, čímž vzbuzovali více pozornosti. Velké přízni se těšil i trend stejně oblečeného páru. Na chlup stejný styl nebo prohozené barvy se vyjímaly na mnoha dvojicích. Důkaz toho, že zazářit na módním červeném koberci sám, není už tak jednoduché. Nyní se více počítá s kvantitou než s kvalitou.
Zdroj; vogue.com