Sephora chce v roce 2017 posílit postavení žen

Sephora chce v roce 2017 posílit postavení žen

Ještě dál bude své poslání v rámci posílení postavení žen směřovat značka Sephora. Využije k tomu udržitelnosti kosmetiky a technologie.

V tomto článku se nebudeme zaměřovat na tekuté rtěnky ani rozjasňovače. Sephora v loňském roce zahájila program, který nabízí podporu a mentorování žen podnikatelek v kosmetickém průmyslu. Je tomu pár dní, co značka oznámila své plány na rok 2017, kdy zamýšlí rozšíření programu pomocí aplikačního procesu pro kosmetické firmy ve dvou nových, moderních kategoriích: udržitelnost a technologie.

„Udržitelnost i technologie jsou konkrétně pro klienty důležité,“ řekla Corrie Conrad, vedoucí oddělení sociálního dopadu společnosti Sephora. „Vidíme příležitost zůstat dynamickou a inovativní vůdkyní na obou těchto frontách.“

Narozdíl od loňského přijímacího řízení, které probíhalo výhradně skrze pozvání, přináší nový proces a jeho kategorie otevřené dveře všem žadatelkám. Přihlásit se tak do konce měsíce můžete na Sephora.com.

Sephora se na pomoc ženám podnikatelkám v budování vlastního podnikání zaměřuje již delší dobu. „Když se podíváte na naše klientské základny, většina z nich jsou ženy a to nás staví mimo naše předchozí trvalé snahy o rovnost žen a mužů v rámci rozmanitosti na pracovišti,“ řekla Conrad.

Sephora pro aktuální rok přináší větší množství školení, mentorování a podpory žen v rámci podnikání. Čeká je otevření celostátních kurzů, nárůst zájemkyň o spolupráci i projekty zaměřené na rakovinu. „Není to jen o prodeji make-upu. Jsme prodejcem kosmetických výrobků a účelem je inspirovat nebojácností,“ dodala Conrad.

fashionista.com

Mohlo by vás zajímat