Sledujte slevy, akce a módní trendy s novým webem Fashion Areny Prague Outlet
Fashion Arena Prague Outlet spustila nové webové stránky, na kterých naleznete lifestylové články, stylingové tipy i akční nabídky slevových akcí.
Fashion Arena Prague Outlet spustila webové stránky fashion-arena.cz, kterým nový styl a rozšířenou funkcionalitu vdechla komunikační agentura GREP.
Nově jsou na stránkách Fashion Areny přítomny sekce magazínu s lifestylovými články pro návštěvníky Fashion Areny, sekce stylingových tipů, tiskového centra pro novináře či akční nabídky aktuálních slevových akcí. S novým webem připravila Fashion Arena pro zákazníky dodatečné slevy nad rámec standardní outletové ceny, která je o 30 % nižší než maloobchodní cena.
Petra Rysová marketingová manažerka Fashion Arena Prague Outletu o přípravě stránek uvedla: „Agentura GREP dostala velice konkrétní zadání, co se týče obsahu a funkcionality, která musí být naší společností plně obsluhovatelná. Návrh vizuálního stylu a celkovou strukturu jsme nechali na jejich kreativitě a myslím, že celkový výsledek je velmi stylový a funkční.“
Dlaždicový vizuální styl funguje jako skládačka. Umožňuje měnit důležité informace přímo na hlavní stránce. Dlaždice jsou použity napříč celým webem a graficky dotvářejí jednotnou vizuální podobu Fashion Areny i v dalších komunikačních kanálech (Facebook, Newslettery a další).
Systém dlaždic se navíc dobře zobrazuje i na všech typech mobilních zařízení. Vizuální styl se tak při zobrazení na mobilním telefonu nezmění, pouze se přeskládá vhodněji pro displej telefonu.
Marek Sabo, kreativní ředitel agentury GREP, popsal práci na projektu takto: "Vytvořit webové stránky Fashion Areny pro nás byla velká výzva. Fashion Arena je náročný klient s velkým očekáváním. Cílem stránek měl být jak moderní nadčasový design, tak i technicky funkční vychytávky."
Zajímavou vychytávkou je také funkce “Mé oblíbené”. Díky ní si zákazníci mohou označit své oblíbené obchody a sledovat probíhající akce.
Samotné realizaci webu takovýchto rozměrů však předcházelo zajištění potřebných podkladů pro naplnění obsahu, tedy lifestylové focení. Focení bylo opět svěřeno agentuře GREP. Probíhalo s pěti hlavními modelkami a modely, desítkami komparzistů, a to za využití několika rozlišných scén v různých prostorách Fashion Areny. V každé scéně navíc měli modelové a modelky jiné oblečení (pouze ze zboží dostupného ve Fashion Areně), jiný styling a make-up. Stylové fotografie pak dodaly webu autentičnost a postaraly se o skvělou image.
Zdroj: Fashion Arena