Spojení módy, technologie a udržitelnosti našla společnost Sony v partnerství se společností Freshlabels
Společnost Sony udělala odvážný krok a poprvé zalistovala svá unikátní sluchátka mimo obchodníky se spotřební elektronikou a otevřela dveře módnímu průmyslu. Freshlabels se tak stávají prvním českým fashion concept storem, který ve svém sortimentu nabídne designová sluchátka Sony
Společnosti Sony a Freshlabels oznamují navázání partnerství, díky kterému si zákazníci budou moci nově v pražských prodejnách Freshlabels Flagship Store, Freshlabels Sustainable Store, ale i na webu Freshlabels.cz zakoupit designová sluchátka Sony z řad 1000XM5 a LinkBuds. Pro společnost Sony se jedná o první fashion concept store, kde svá sluchátka oficiálně nabídne.
„Jsme velice rádi, že se Sony může spojit s lokální módní značkou a nabídnout tak naše oceňovaná sluchátka unikátní skupině zákazníků prostřednictvím stylového concept storu, což děláme v Česku vůbec poprvé. Spojení s Freshlabels nám dává smysl díky silnému důrazu na udržitelnost a kvalitu nabízených značek, design produktů či atraktivnímu prostředí samotných prodejen,“ říká Lukáš Bohata, Sony Sales Head pro Českou republiku.
Freshlabels, kteří v prosinci letošního roku oslaví 18. narozeniny, se od samotného začátku zaměřují na objevování a kurátorství unikátních značek a produktů s důrazem na design, kvalitu a udržitelnost. Spojení se Sony přináší Freshlabels novou výzvu v podobě zařazení vůbec první elektroniky do vlastního sortimentu.
„Na partnerství se Sony se těšíme. Díky našemu přístupu objevování unikátních produktů z celého světa spolupracujeme se světoznámými značkami často, toto je ale naše první spolupráce s takovou značkou mimo fashion odvětví. Produktové řady 1000XM5 a LinkBuds od Sony nás oslovily svou kvalitou, minimalistickým designem a udržitelností, díky čemuž výborně zapadnou do naší nabídky,“ uvádí Ladislav Žižka, CEO Freshlabels.
Pro Sony i Freshlabels se na první pohled může jednat o plavbu do neprobádaných vod, partnerství se však zrodilo díky společné filozofii, která má za cíl zákazníkům nabídnout tu nejlepší kvalita s důrazem na co nejmenší dopad výrobního procesu na životní prostředí.
„Nápad na rozšíření distribuce Sony sluchátek do Freshlabels vznikl na základě nepopíratelných hodnot, které obě značky razí, ať už se jedná o nadstandartní kvalitu nabízených produktu, vysokou úroveň zákaznického servisu na prodejně nebo důraz na udržitelnost. Právě udržitelnost je posledním dílkem do pomyslné skládačky. V Sony navrhujeme naše produkty v souladu s naší iniciativou Road to Zero. Na jejímž základě například balíme naše nové produkty do originálního směsného materiálu vyrobeného z rychle rostoucích rostlin a recyklovaného papíru, což nám dovoluje v obalech kompletně eliminovat plasty,“ dodává Daniel Novák, Sony Brand Activation Manager pro Českou republiku a Slovensko.
Vzájemné partnerství obou společností bylo oficiálně oznámeno na neformálním večeru, který se uskutečnil ve čtvrtek 21. listopadu přímo v prodejně Freshlabels Sustainable store.