Spojení věhlasných módních domů dalo vzniknout něčemu neopakovatelnému
Fendace je pro módu neopakovatelným okamžikem. Nejde o spolupráci, ale spíš o výměnu rolí a charakteristických prvků značek Versace a Fendi.
foto: Steven Miesel / se svolením FENDANCE
„Je to spíš výměna než spolupráce, ale především jde o přátelství. Je to krása společně trávených chvil po době odloučení a oslava žen, které mě tolik inspirovaly,“ řekl Kim Jones, umělecký ředitel Fendi pro haute couture a dámské kolekce.
Auto zastaví, vystoupíš. V dálce je slyšet hudba a všude jsou lidé. Na uvítanou pošleš vzdušné polibky přátelům a namíříš si to rovnou na začátek fronty. Jak zní heslo? To je jasné – Fendace. Vítej v exkluzivním nočním klubu Fendace, kde se píše historie módy a kde na tebe čekají přátelé i spousta zábavy. Fendace je pro módu neopakovatelným okamžikem. Nejde o spolupráci, ale spíš o výměnu rolí a charakteristických prvků, v jejímž průběhu Kim Jones se Silvií Venturini Fendi vnášejí svůj úhel pohledu do tvorby značky Versace a Donatella Versace přetváří práci značky Fendi k obrazu svému. Duch této kreativní svobody a impulzivní přehlídky módy, kterou bylo loni v září zahájeno spojení značek Fendi a Versace, jsou zřejmé i v reklamní kampani Fendace, z níž srší úžasná zábava a odvážná bezprostřednost.
„Z kampaně vyzařuje stejný duch přátelství a energie, které jsme pociťovali při práci na kolekci. Kim je vizionářský návrhář a inovátor. Pro mě bude Fendace navždy znamenat lásku,“ svěřila se Donatella Versace, generální kreativní ředitelka módního domu Versace.
Kampaň zachytil ikonický fotograf Steven Meisel a speciální videa vytvořil renomovaný filmový tvůrce Alex Maxwell. Kolekce je prezentována ve dvou oslavných videích s hvězdným obsazením. Supermodelky Adut Akech, Amar Akway, Anja Rubik, Anok Yai, Imaan Hammam a Lina Zang se v nich přišly odvázat do nočního klubu Fendace v úžasných modelech Fendace. Nejprve však musí projít kolem obávaných vyhazovaček: Naomi Campbell a Kristen MacMenamy.
foto: Steven Miesel / se svolením FENDANCE
Jednotlivé modely skutečně potvrzují společnou vizi obou značek – koncepce odívání Very Versace, čili„více je více“, je kombinována s promyšleným přístupem k doplňkům a řemeslné kvalitě, typických pro značku Fendi. Na první pohled zaujmou výrazné, jasné a emotivní potisky a barvy, ale i třpytivé ozdobné doplňky vykládané drahými kameny a šperky, ve kterých se střetávají charakteristické prvky značek Fendi a Versace. Kolekce tak jasně dává najevo, že vznikl jedinečný design, který zásadně respektuje oba módní domy.
Kolekce byla uvedena 12. května 2022 v různých pop-upech a na doprovodných akcích po celém světě, které mají ztělesnit dekadentnost zážitku Fendace. Pouze na těchto místech bude možné zakoupit celou kolekci a jednotlivé části kolekce budou dostupné v internetových a kamenných buticích Fendi a Versace. Oba módní domy budou nabízet minikolekci společných modelů pod značkou Fendace.
Prohlédněte si více looků z kolekce v naší galerii.