Spojení věhlasných módních domů dalo vzniknout něčemu neopakovatelnému

Spojení věhlasných módních domů dalo vzniknout něčemu neopakovatelnému

Fendace je pro módu neopakovatelným okamžikem. Nejde o spolupráci, ale spíš o výměnu rolí a charakteristických prvků značek Versace a Fendi.

foto: Steven Miesel / se svolením FENDANCE

 „Je to spíš výměna než spolupráce, ale především jde o přátelství. Je to krása společně trávených chvil po době odloučení a oslava žen, které mě tolik inspirovaly,“ řekl Kim Jones, umělecký ředitel Fendi pro haute couture a dámské kolekce.

Auto zastaví, vystoupíš. V dálce je slyšet hudba a všude jsou lidé. Na uvítanou pošleš vzdušné polibky přátelům a namíříš si to rovnou na začátek fronty. Jak zní heslo? To je jasné – Fendace. Vítej v exkluzivním nočním klubu Fendace, kde se píše historie módy a kde na tebe čekají přátelé i spousta zábavy. Fendace je pro módu neopakovatelným okamžikem. Nejde o spolupráci, ale spíš o výměnu rolí a charakteristických prvků, v jejímž průběhu Kim Jones se Silvií Venturini Fendi vnášejí svůj úhel pohledu do tvorby značky Versace a Donatella Versace přetváří práci značky Fendi k obrazu svému. Duch této kreativní svobody a impulzivní přehlídky módy, kterou bylo loni v září zahájeno spojení značek Fendi a Versace, jsou zřejmé i v reklamní kampani Fendace, z níž srší úžasná zábava a odvážná bezprostřednost.

„Z kampaně vyzařuje stejný duch přátelství a energie, které jsme pociťovali při práci na kolekci. Kim je vizionářský návrhář a inovátor. Pro mě bude Fendace navždy znamenat lásku,“ svěřila se Donatella Versace, generální kreativní ředitelka módního domu Versace.

 

Mohlo by vás zajímat