Starbucks představuje druhou limitovanou kolekci ve spolupráci s Ban.do
Limitovaná kolekce bude sice k dostání pouze na vybraných místech Asie a Pacifiku, avšak určitě stojí za zmínku.
První úspěšná spolupráce značek Starbucks a Ban.do na sebe dlouho nenechala čekat druhé kolo. V létě se představí nové nápoje a především jejich příslušenství v asijsko-pacifické podobě, která se skládá ze sedmi kusů a dvou nových potisků. K vidění a dostání budou plážové a letní ikony.
Kolekce zahrnuje kromě hrnků na kafe i studené pohárky, obědovou krabičku, pouzdro na tužky, klíčenku i zápisník. K dostání budou tyto kousky na vybraných místech Austrálie, Indonésie, Singapuru, Thajska, Hongkongu, Vietnamu, Kambodže, Tchaj-wanu a Číny. Ceny se pak liší v závislosti na konkrétní zemi.
Ban.do je značka vyjadřující životní styl, založená v Los Angeles, která se zabývá výrobou oblečení, doplňků, kabelek ale také různého zboží v rámci papírnictví, dárků a technologie.
„Úspěch naší první spolupráce s firmou Starbucks byl vše, v co jsme doufali,“ řekla Lana Hansen, hlavní provozní ředitelka Ban.do. „Odpověď zákazníků znovu potvrdila, že touha bavit se v létě, je globální fenomén, který je skvělý, protože je to něco, na čem neustále stavíme.“
Jen Gotch, zakladatel a hlavní tvůrčí designér Ban.do, poznamenal, že partnerství Starbucks dává mezinárodním fanouškům společnosti „něco zvláštního a exkluzivního“. Díky tomu mohou na partnerství bohatě stavět a svou značku tak dostat do širokého podvědomí. První společná kolekce vyšla 16. května 2017 v Asii a Tichomoří. 75 % výrobků bylo vyprodáno během prvního dne. Nová kolekce bude k dostání od 5. července 2017.
starbucks.com