STAY NEGATIVE v tričku z limitované kolekce značky Bohempia
Nadhled a humor jsou tím, co bychom si v těchto dnech rozhodně měli udržovat. Stejně přemýšlí i česká značka Bohempia, která přináší limitovanou kolekci triček, která říkají, že „zůstat negativní“ je novým „zůstat pozitivní“.
zdroj: bohempia.com
Kolekce STAY NEGATIVE obsahuje trička s potisky jako „Hungry Artist“ nebo „Homeoffice Mananger“, které dávají jasně najevo postoj svého nositele a zároveň jeho koupí přispívají na dobru věc. Výtěžek z prodeje kolekce půjde na podporu Linky seniorů neziskové organizace Elpida, která pomáhá seniorům v této nelehké době. Dámské či pánské tričko v černé a bílé barvě koupíte za 700 Kč dámské a pánské za 750 Kč na e-shopu značky nebo v jejich prodejně v pražském Karlíně.
Basic trička vyrobené ze směsi konopí a bavlny najdete v černé a bílé barvě v dámské a pánské variantě, ale mohou být i unisex. Ve velikostech S až XXXL. Trička jsou vyrobená eticky a ekologicky - upředené, upletené a ušité v České republice s veganským certifikátem PETA.
zdroj: bohempia.com
I když se spousta věcí děje naruby, je potřeba zůstat nohama na zemi a hýčkat si svůj klid. Špetka humoru a vtipné tričko k tomu rozhodně patří, zejména pokud pomůže dobré věci. Dámská i pánská trička mohou vyjádřit váš postoj, ať už jste bojovníkem v první linii, nebo musíte pracovat z domova. Možná také chcete pracovat a rozvíjet svou tvůrčí práci, ale teď prý máte spíš hladovět. Bohempia chce tímto krokem přispět alespoň jistou dávkou humoru, kdy „stay negative je novým stay positive“ a zároveň nechce zůstat stát na místě a vše sledovat pouze zpovzdálí. K této myšlence se můžete přidat i vy.
zdroj: bohempia.com
Značka Bohempia se spojila s neziskovou organizací Elpida, která stejně jako na jaře musí navýšit kapacitu dobrovolníků, aby mohla i nadále pomáhat seniorům, a proto výtěžek z prodeje každého trička poputuje na podporu Linky seniorů. Kromě každodenní telefonické podpory navíc ve spolupráci se Skauty po celé republice nabízejí v Elpidě bezplatnou pomoc při zajišťování každodenních potřeb.
Tričkem s nápisem „Stay Negative“, „Hungry Artist“, „Pandemic Warrior“ nebo „Homeoffice Manager“ můžete vyjádřit nejen svůj postoj k aktuální situaci, ale zároveň přispět na dobrou věc.
zdroj: bohempia.com