Stop hladovění dětem z Kambodži přináší další kampaň Michaela Korse

Stop hladovění dětem z Kambodži přináší další kampaň Michaela Korse

Snaha zastavit globální hlad je víc než ušlechtilou myšlenkou. Již po páté se do ní pouští Michael Kors, tentokrát ve spolupráci s herečkami Kate Hudson a Hailee Steinfeld.

Loni se na kampani podílel malíř Eli Sudbrackem, který prezentoval limitovanou kolekci designových triček. Kromě nich pak samozřejmě hodinky ve speciálním vydání tak jako letos, které se prodávají za 275 dolarů. Součástí kolekce jsou ikonické hodinky Runway navržené ve zlatých lesklých tónech s detailní mapou vyrytou uvnitř.

Během měsíce října mohou zákazníci zakoupením těchto hodinek přímo podpořit boj proti globálnímu hladu. Část peněz za jedny hodinky, tedy konkrétně 25 amerických dolarů, putuje na Světový potravinový program, který z toho dopřeje 100 jídel hladovým dětem v nouzi.

Kate Hudson se v rámci spolupráce jela podívat do Kambodži, jak tam lidé, kteří potřebují pomoc, žijí. Podívala se do soukromých domů, na farmy, kde pěstují čerstvé potraviny pro děti ale také přímo do základních škol Samraong či Siem Reap, aby sledovala jak probíhá iniciativa Světového potravinového programu v oblasti školních jídel a také program podporovaný kampaní Watch Hunger Stop.

Hudson s Michaelem Korsem spolupracuje již třetím rokem. Sama je v radě dětského centra Hawn Foundation, které založila její máma Goldie Hawn. Ta je oddaným dětským obhájcem.

Podpora hladových dětí podporuje i farmáře, kteří zde pěstují potraviny. Díky tomu totiž vytvoří trvale udržitelný trh s místními plodinami.

„Je to něco tak jednoduchého, a přitom tak důležitého, to co dělá Světový potravinový program,“ říká Hudson. „Není to jen o nasycení dětí, ale také o tom, aby se tato země zase postavila na nohy. Je to mnohem hlubší, než si uvědomujeme. Byla to okouzlující zkušenost a jsem si jistá, že pokud budeme moct zapojit více lidí, skutečně uvidíme konec světového hladovění.“

michaelkors.com

Mohlo by vás zajímat