Svůdné peří zdobí oděv u mnoha návrhářů. A hodí se nejen na Valentýna!
Návrháři vracejí do hry hravé, sexy a neposedné pštrosí peří. Je k vidění naprosto na všem. Probuďte v sobě sex-appeal!
Dávný sex-appeal
Pštrosí peří je již dlouhé roky spojováno s určitou přitažlivostí. Dlouhá lehounká peříčka se zvedají při každém malém pohybu vzduchu, mohou mít tisíce barev a působí neskutečně delikátně. Již od dob prvních filmových hvězd stříbrného plátna od roku 1930, kdy se do peří halily tehdejší krasavice, je péřový detail symbolem přitažlivosti a evokuje sexuální přitažlivost. V době němých filmů bylo moderní mít peří na domácím župánku nebo papučích.
Výrazné i nenápadné
Móda však pokročila od té doby mílovými kroky a nyní se peří nosí na všem. Čas od času se mezi trendy vrací různé podoby peří, ale pro rok 2019 je to peří pštrosí. Právě jeho versatilita nadchla návrháře, kteří ho umísťují nenápadně, ale i okatě podle nálady kolekce. Od péřových třásní po pštrosí kabáty v neonově růžové: peří je oblíbeným materiálem tohoto roku. Skvěle zachycuje pohyb a tím dodává drama celému outfitu při pohybu. Extrémní odlehčenost zase zapojuje fantazii. Třeba zafouká vítr a ukáže se kousek kůže.
Peří jako afrodiziakum
Právě Valentýn je vhodným časem na romantický oděv, který vzbudí v partnerovi zvědavost a pocítí ženský sex-appeal. Peří je zaručeným prostředkem, jak zaujmout a podráždit partnerovu představivost. Hravé i rozverné peří se objevuje od doplňků jako jsou kabelky, náramky, náušnice, gumičky do vlasů a boty, přes večerní róbu, kabát, halenku až po všední džíny.
Dokonalé souznění peří a módy
Experimentování s výrazným peřím pro denní nošení je pro návrháře novým tématem. Dynamická rovnováha je k nalezení u mnoha předních módních značek. Prada, Loewe, Longchamp, Sall Lapointe, Rochas, Michael Kors, Valentino, Rodarte, MSGM či Burberry a mnoho dalších zahrnuli peří jako nezbytný detail na oděvech a doplňcích.
Zdroj; vogue.com, pinterest.com