Tiffany & Co. v novém balení
Francesca Amfitheatrof, nová kreativní ředitelka Tiffany & Co., způsobila svým rozhovorem pro Vogue velkou vlnu reakcí. Co tak kontroverzního prohlásila?
Tiffany & Co. si v září minulého roku vybralo novou kreativní ředitelku. A ne jen tak ledajakou. Francesca Amfitheatrof přišla do světového klenotnického domu s plnou náručí zkušeností a jak se podle jejího nejnovějšího rozhovoru pro časopis Vogue zdá, má i plnou hlavu nových nápadů. Jedním z nich je myšlenka nahradit typickou tyrkysovou barvu balení klenotů od Tiffanyho jinou nebo sáhnout po vzorech.
Tyrkysová modrá je pro toto klenotnictví klíčová, díky tomuto odstínu je Tiffany & Co. lehce poznatelné a z jinak studené barvy díky tomu, co se v tomto klenotnictví prodává, vytváří odstín ještě romantičtější než je červená či růžová. Francesca ale uvažuje, že toto dědictví, svou klasikou podobné červené podrážce bot od Christiana Louboutina nebo dvěma propletenými C v logu Chanel, obmění. ‚‚Možná se pustím do limitované edice, možná do vzorů. Kombinování vzorů skutečně miluji," prohlásila pro Vogue Amfitheatrof. Ze vzorů se tak může stát nová cesta, kterou se nová kreativní ředitelka bude chtít ubírat. I přesto, že některé zažité věci v módě, by zkrátka měly zůstat nedotknutelné, už teď jsme zvědaví na to, jak Amfitheatrof s novým nápadem uspěje a zda se jí ho vůbec podaří realizovat.
Pro ty, kteří bez tyrkysové u Tiffanyho nemohou žít, máme dobrou zprávu. Pokud Francesca něco v oblasti balení klenotů změní, bude to jen dočasný krok v podobě limitované edice.
Zdroj: tiffany.com