Tod´s přišlo s potetovanými kabelkami

Tod´s přišlo s potetovanými kabelkami

Vytvoření tetování znamená pro značku Tod´s určitý příběh. Stojí za ním umělkyně Saira Hunjan.  

Kůže jako kůže, alespoň tak to vnímá oblíbená značka, která své kampaně umí správně okořenit. Double T Bag navržený s mytickými bytostmi, s hady, růžemi i srdcem v základu tetování působí velmi stylově. Obrázky se vinou přes přední část kabelky až po zadní.

„Každá kabelka má jiný příběh,“ řekla autorka Hunjan, která strávila na každé z nich asi 22 hodin práce s inkoustem a jehlou.

Barevné ošetření kůže nespadá mezi snadné varianty zkrášlení, ví o tom své již mnoho značek, které se o to pokusily. „Pracujeme s nejméně ošetřenými a vzácnými kousky kůže, které máme, protože to funguje nejlépe,“ řekl Della Valle.

Některé části procesu tetování připomíná lidské tetování. „Dokonce jsem používala vazelínu na namazání kůže, aby jehla pronikla o něco víc,“ řekla umělkyně, která je k vidění mimo jiné i v krátkém filmu se Suki Waterhouse při příležitosti vzájemné spolupráce.

Double T Bag je součástí limitované kolekce a bude k zakoupení po celém světě v obchodech značky Tod´s zhruba od prosince. Společnost ale plánuje vytvořit a vydat více komerční verzi T Bagů, aby byly dostupné širší společnosti.

Suki Waterhouse, která se objevila v poslední kampani značky Tod´s o tetování neuvažuje. Jediné, co ji přijde sexy, je „Made in Britain“, které má její kamaráda Cara Delevingne.

tods.com

 

Mohlo by vás zajímat