Tom Ford vytvořil novou kosmetickou značku Research zaměřující se na péči o pleť

Tom Ford vytvořil novou kosmetickou značku Research zaměřující se na péči o pleť

Módní návrhář Tom Ford představil novou luxusní linii pleťové kosmetiky s názvem Research. A již teď je jasné, že se jedná o zcela mimořádnou záležitost.

Americký módní návrhář Tom Ford neztrácí čas, a tak kromě vytváření nových kolekcí spouští i novou kosmetickou řadu Research. Momentálně jsou k dispozici dva produkty, pleťový krém a sérum, avšak na jaře 2020 přibudou další tři, včetně očního krému. Výrobky vznikly ve spolupráci s předními dermatology a vědci, aby byla zajištěna inovativní receptura. „Chtěl jsem vytvořit pleťovou kosmetiku založenou na vědeckých poznatcích. Nejsem jen návrhář, který hodí své jméno na krásný přebal,” sdělil Tom Ford.

Hlavní složka v těchto kosmetických výrobcích je překvapivě běžná. Při vývoji receptur v laboratořích zjistili vědci, že kofein pomáhá posílit přirozenou energii pokožky, hydrataci a zlepšuje celkový jas. Kofein je v tomto případě smíchán s  porcelánovým kakaem, který má v sobě antioxidanty chránící pokožku před vnějšími vlivy a japonským zeleným čajem, jež zklidňuje.

Pleťový krém můžete zakoupit na oficiálních stránkách TomFord.com za 450 dolarů a sérum za 350 dolarů. 

TomFord.com, InStyle.com 

Mohlo by vás zajímat