Umění ladného tance v podzimní Valentino kampani 2016
Kampaň Valentino ztvrdila, že pohyb je novým cílem fotografů módních kampaní. Na rozdíl od jiných značek, verze značky Valentino si přičítá zatím nejvíce bodů. Bez diskuzí.
Celá kampaň spadala do baletní tématiky. Vůbec nám to nevadilo, protože tolik snímků, které značka vypustila k podzimní kolekci, je rozhodně plusem. Nasimulovaný pohyb na fotografiích působil rozpolceně. Na jednu stranu víme, že byl jen nastavený a nešlo o skutečné pohyby, na druhou stranu vyvolával mnohem lepší dojem (také trochu tajemný a mírně strašidelný) než kampaně jiných značek, u nichž se vám zdá, že se fotograf snažil zachytit momentku a absolutně se mu to nepodařilo. Tady ne. Valentino bodoval. Svým konceptem baletu v hedvábných šatech, tylu a pleteninách. Jo a za co že utržil body navíc? Za modely v legínách, které jinak čistě dámské kampani dodaly šťávu!
fashiongonerogue.com