Umění šampiónů a surrealismus spojily Nike, Converse a Jordan dohromady
Nevšední provedení nové kampaně, která spojuje tři sportovní velikány, čerpá ze surrealismu. A poměrně úspěšně.
15 párů rozdílných pestrobarevných tenisek, fotoaparát s puštěným bleskem, hořící svícen, hrozen vína, basketbalový míč a květiny. Přesně tak se to dělá. Salvador Dalí by měl radost. Tři významní hráči na poli sportovní obuvi Nike, Jordan a Coverse se spojili v jedné šokující kampani pod názvem Art Of a Champion. Dohromady uvedli patnáct modelů tenisek, které spojuje jedině jejich rozdílnost. Kolekce vznikla zároveň se začínajícím šampionátem v basketbalu. Jejím cílem je poctít nejen sport sám o sobě, soutěž NBA, ale také některá velká jména basketbalové historie včetně Michaela Jordana, Kevina Duranta, Kobeho Bryanta nebo Raya Allena.
Všechny značky zapojily již své populární modely tenisek. Od Nike například Air Maestro 2 a Air Force 1. Converse přidává Pro Leather Mid, Chuck 70 Ox nebo Star Player Ox. Jordan do kolekce zahrnula Air Jordan 14 “Last Shot” či Air Jordan 1 “Pass the Torch”. Kampaň nabrala opravdu uměleckých obrátek. Nezapře se inspirace surrealistickou náladou, v níž se mísí nesmysly a protiklady dohromady. Sám surrealismus by měl vycházet z podvědomí. To nabízí vysvětlení, proč jsou jeho náplní nezvyklé kombinace předmětů, barev i struktur. Každé tenisky mají vlastní obraz. Obklopuje je kromě záběrů z basketbalových šaten i oheň, rostliny nebo středověké rekvizity včetně meče, koruny a přesýpacích hodin.
sneakers.fr