Uvolněná kampaň značky Puma obsadila opakovaně Selenu Gomez

Uvolněná kampaň značky Puma obsadila opakovaně Selenu Gomez

Kalifornský sen, pohodlné sportovní oblečení, utřídění si myšlenek, jednoduše kampaň zalitá pohodou a časem sama pro sebe, to je „Cali Chase“ sportovní značky PUMA.

Černá mikina s bíle vyšitým logem značky, korespondující sportovní kalhoty a bílé tenisky s červenými a fialovými detaily jsou tím, co nová kampaň propaguje. Inspirace z osmdesátých let hraje především na melancholii prostředí, starý kazeťák i velká sluchátka.

Volně svázané vlasy do spodního drdolu i jemný make-up dokazují, že sport má být zábava a čas, kdy sázíme na ležérní styling. Nakonec ten je sedmadvacetileté zpěvačce, která se značkou spolupracuje již po několik sezón, absolutně přirozený. Sama navíc přiznává, že tyto tenisky ji pomohly „pronásledovat vlastní sny“. Selena si udělala kariérní pauzu, kdy pozastavila všechny hudební projekty i natáčení na Netflix, aby si utřídila vlastní myšlenky.

Tenisky „Cali Chase“ budou k dostání v obchodech PUMA od 1. října 2019 se zaváděcí cenou 80 dolarů amerických.

puma.com

Mohlo by vás zajímat