V kampani Chanel Chance Eau Vive hrají modelky bowling
Chanel Chance Eau Vive nebo alespoň reklama na ni, vás zavede do snové bowlingové herny plné smyslných vůní a pastelových barev, ve které hrají hlavní roli vaše smysly.
Po zhlédnutí kampaně Chanel k aktuální novince mezi vůněmi s názvem Chance Eau Vive, budete stoprocentně chtít strávit celý víkend na bowlingu, stejně jako francouzská kráska Rianne van Rompeay, která se nebojí použít flakon parfému jako bowlingovou kouli.
Jak řekl novinářům přímo kreativní ředitel značky Chanel Jean-Paul Goude: "V kampani jsem využil bowlingový postoj zdánlivě připomínající baletní pózu, díky němuž krásně vyniknou dokonalé křivky modelky."
Parfém jako takový si jistě zamilujete, pokud máte ráda citrusy v kombinaci s intenzivnějšími vůněmi. Mísí se v něm totiž grapefruit a červený pomeranč s jasmínem a bílým pižmem. Originální obal pak už jen podtrhne jejich kouzlo.
Zdroj obrázků: Style.com