VANS UVÁDÍ KAMPAŇ S NÁZVEM  THESE PROJECTS ARE ADS FOR CREATIVITY, KTERÁ DÁVÁ PROSTOR VŠESTRANNÝM UMĚLKYNÍM ZHMOTNIT SVÉ KREATIVNÍ VIZE

VANS UVÁDÍ KAMPAŇ S NÁZVEM THESE PROJECTS ARE ADS FOR CREATIVITY, KTERÁ DÁVÁ PROSTOR VŠESTRANNÝM UMĚLKYNÍM ZHMOTNIT SVÉ KREATIVNÍ VIZE

Na oslavu Mezinárodního měsíce žen Vans umožnil ženám jako Rewina Beshue, Annabell Lee, Eloise Door, Lalese Stamps či Gaudmother vdechnout život svým kreativním představám.

Costa Mesa, Kalifornie – Vans, globální ikona kreativního sebevyjádření, uvádí kampaň s názvem These Projects Are Ads for Creativity, ve které vyzdvihuje umělkyně a jejich kreativitu ve všech možných podobách. Kampaň umožnila komunitě kreativců kolem značky Vans ukázat se světu a tvořit to, co je opravdu baví – ať už jsou to kresby, sochy, hudební klipy, vlastní návrhy tenisek, digitální animace a mnoho dalšího.

Všechny tyto projekty můžete nyní spatřit na

VANS.EU/OFFTHEWALL

Na poctu Mezinárodního měsíce žen Vans

překročil hranice konvenční kampaně a místo toho vložil své prostředky do pěti kreativních ženských duší, aby podnítil jejich uměleckého ducha a dal jim prostor tvořit zcela podle svého gusta.

Kampaň These Projects Are Ads for Creativity podporuje kreativitu a sebevyjádření v podobě jedinečných uměleckých děl a zážitků, za nimiž stojí plejáda talentovaných nezávislých umělkyň z celého světa. Představuje tak různorodou komunitu žen, jejichž kreativní ambice zrcadlí rovnost příležitostí a posílení postavení žen v kreativním světě. Od vypuknutí pandemie koronaviru postihla ztráta zaměstnání v USA z 55 % ženy. Nová kampaň značky Vans umožňuje umělkyním představit svůj příběh a tvorbu v čase, kdy jsou možnosti sebeprezentace na umělecké scéně výrazně omezené. Spojením důmyslu, vlastní identity a vášně pro kreativní tvorbu tyto ženy vdechly tak potřebný život a duši současnému kreativnímu prostoru. V rámci projektu se představí mimo jiné Rewina Beshue, Annabell Lee, Eloise Dorr, Lalese Stamps, Gaudmother i mnoho dalších.

Ať už jde o Rewinu Beshue ze San Francisca a její pestrobarevné malby, ve kterých se věnuje vyobrazení času, prostoru a reality, Annabell Lee se svými zářivě malovanými polštáři, které odráží její výraznou osobnost, malované skateboardy v podání Eloise Dorr, inspirované jejími oblíbenými skateparky jižního Londýna, originální keramické vázy z dílny Lalese Stamp, či excentrické koberce ručně tkané umělkyní s jménem Gaudmother, tato nová kampaň zrcadlí šíři kreativních interpretací v rámci různorodé umělecké komunity utvářené kolem značky Vans.

„Místo reklam, které o kreativitě jen mluví, jsme se rozhodli podpořit reálné umění ve všech jeho podobách. Jednoduše jsme dali kreativcům z celého světa prostor tvořit,“ vysvětluje záměr značky globální umělecký vedoucí Rob Teague. „Vznikly tak kresby, malby, hudba, sochy, videa, skateparky, šílené animace, podivná surfová prkna a další umělecké kreace, které jsme si ani nedovedli představit. Místo tradičních reklam jsme se jako značka rozhodli jít vlastní cestou a podpořit celé spektrum umělců a jejich kreativní tvorbu. O tom ostatně je i sama značka Vans - nechceme o kreativitě jen mluvit, ale aktivně se na ní podílet skrze naše produkty, umělecké platformy i konkrétní kampaně.“

Tato kreativní cesta bude pokračovat po celý rok na stránkách společnosti Vans, kde vznikne celý digitální prostor pro globální projekty, které vyprávějí příběhy umělců a inspirují fanoušky k vlastní tvorbě v podobě, která zrcadlí jejich duši. Celá kampaň je k zhlédnutí na stránce vans.eu/offthewall. Své vlastní příspěvky pak můžete sdílet na sociálních sítích pod hashtagem #OffTheWall.

 

 

Mohlo by vás zajímat