Velký návrat UGG boots a rovnou i s novou tváří kampaně

Velký návrat UGG boots a rovnou i s novou tváří kampaně

Rok 2022 bude ve znamení velkých návratů. Tím prvním jsou boty značky UGG. Tentokrát ovšem v "mini" verzi a s novou tváří kampaně. Tou nemůže být nikdo jiný než ikonická Cher.

zdroj: ugg.com

Boty značky UGG, vytvořené australským surfařem při jižním pobřeží Kalifornie v roce 1978, se téměř okamžitě staly přímořskou klasikou a mezi Kaliforňany téměř nesmrtelnou obuví. Ale tak jak už to s módními trendy bývá, svůj čas slávy si nějakou dobu užijí, poté upadnou v zapomnění. Ovšem na všechny se zas tak úplně nezapomene a po nějaké době se opět objeví. Třeba v novém kabátě a opět plné života. UGG jsou tím pravým příkladem.

zdroj: ugg.com

Rok 2022 opět patří těmto botám z ovčí kůže a novou tváří této značky se stala ikonická Cher.

„Být ikonou znamená mít svobodu a odvahu prozkoumat svou vlastní cestu a individualitu,“ řekla Lindsey Dicola Dashoff, vrchní ředitelka Brand Communications & Public Relations ve společnosti UGG. "Cher je celosvětově známá svým odvážným a neomluvitelným způsobem života, s nímž UGG vždy souzní."

zdroj: ugg.com

Už by nás vlastně nemělo nic překvapit, protože co všechno se za poslední dva roky událo, ale UGG se skutečně vrátily do popředí módy – a musíme uznat, že si to zase rádi zopakujeme. A jak je vidět, je nás v tom víc. Emily Ratajkowski, Hailey Bieber, Bella Hadid nebo Kim Kardashian přispěly ke zvýšení poptávky, která se již v druhé polovině roku 2021, ještě před odhalením Cher, jako nové tváře této značky, zvýšila o 525 %. A jak to bylo dál? Pokud pochybujete o dopadu takové megahvězdy, která bezpochyby Cher je, možná vás překvapí, že za pouhých pár hodin od oznámení této spolupráce, vzrostla poptávka po botách UGG již o 1280 %. Skvělá práce!

Mohlo by vás zajímat