Vetements v nové kampani demonstruje plýtvání oblečením
Módní značka Vetements v nové kampani poukazuje na to, jak moc se plýtvá šatstvem.
Byť se navenek zdá, že módní průmysl je hezký, stylový a navoněný, po tom ropném je druhým největším znečišťovatelem na světě. Švýcarská módní společnost Vetements se na tento fakt snažila poukázat, když výlohy londýnského Harrods zaplnila haldami nechtěného oblečení. Značka vyzvala své zaměstnance a zákazníky, aby jí odevzdali nechtěné oblečení, které pak posloužilo právě jako náplň výloh. Nakonec se vydražilo a obdržené finance posloužily jako dar pro organizaci bojující proti zneužívání dětí. Díky úspěchu celé kampaně se Vetements rozhodla ji zopakovat na dalších padesáti místech světa, a to v průběhu roku 2018. “V tomto velmi rychlém světě i móda tíhne k tomu, být velmi rychlá. Líbí se nám myšlenka o zpomalení," vyjádřil se ke kampani CEO Guram Gvasalia.
standard.co.uk