Vysoké krejčovství a inovativní design sportovního oblečení ve spojení značek PUMA a AMI
Romeo Beckham a Mia Regan se poprvé představí jako pár v globální kampani se značkami PUMA a AMI. Exkluzivní spolupráce oslavuje rodinu a přátelství.
foto se svolením PUMA
Pařížský módní dům AMI se připojil k rodině PUMA. Kampaň ke společné kolekci s Romeo Beckhamem a Miou Regan čerpá inspiraci v myšlence, že štěstí spočívá v lidech, kterými se obklopujeme.
Prémiový šatník PUMA x AMI je inspirován novou érou úspěchu, která se nepřizpůsobuje konkrétnímu pohlaví, jedinci či vzhledu. Érou, která vyzývá naše současné vnímání, jenž není zaměřené jen na sebe sama, ale na to být vděčný za ty, kterými se obklopujeme; vděčný za naši vybranou rodinu.
„Spolupráce s AMI nebyla žádnou náhodou. Název doslova znamená „přítel“ a o tom všem PUMA je – o komunitě, o rodině,“ řekl Adam Petrick, Global Marketing Director společnosti PUMA." S neskutečnou radostí navazujeme spolupráci s takovým kreativcem jako je Alexandre, který skutečně rozumí nutnosti pozdvihnout siluety sportovního oblečení, stejně jako potřebě vytvoření komunity prostřednictvím pozitivního sdělení.“
foto se svolením PUMA
Minimalistický branding kolekce, kombinace neutrálních i výrazných barev a prémiových materiálů posouvá sportovní oblečení o úroveň výš. AMI de Coeur, charakteristický symbol AMI, se spojuje s logem PUMA a vytváří tak co-brandovou grafiku, která prostupuje celou kolekcí.
"Jsem velmi hrdý na způsob, jakým jsme loga propojili, myslím, že výsledek je velmi působivý. Je to dárek pro nás v AMI, ale i pro PUMU," říká Alexandre Mattiussi, zakladatel a Creative Director značky AMI. „Je to něco, co společně sdílíme a čemu říkáme přátelství. Je to velmi upřímná spolupráce, která nic nepředstírá a není okázalá.“
foto se svolením PUMA
V globální kampani, kterou nafotil fotograf Eddie Wrey, se objevují Romeo Beckham a Mia Regan. "Nejvíc se mi na nich líbí jejich energie a individuální styl. Jsou nepochybně zamilovaní. Romeo a Mia velmi dobře ztělesňují ducha této kolekce," odpověděl Mattiussi na otázku, proč si značky vybraly právě tento pár jako hlavní tváře debutové kampaně.
V kolekci se objevují některé z klasických modelů tenisek PUMA, mezi nimiž nechybí klasiky jako Slipstream Lo, Suede Crepe a nově vydané Suede Mayu. Oblečení zahrnuje trička, polo trička, bundy, mikiny s kapucí, šortky, mikiny bez kapuce, kalhoty a podprsenky. Jednotlivé kousky lze dokonale kombinovat a vytvořit si tak kompletní šatník. Spolupráce by však nebyla kompletní bez doplňků, jako jsou klobouky, kšiltovky nebo tašky přes rameno či do ruky.
foto se svolením PUMA
"Alexandrovu práci sleduji už nějakou dobu. Od chvíle, kdy jsem nastoupil do PUMY, jsem přemýšlel o tom, jak skvělé partnerství by to bylo. Dnes jsem výsledkem nadšený," řekl Heiko Desens, globální kreativní ředitel PUMY. "Byla to autentická spolupráce. Oba naše týmy přinesly spoustu nápadů a podařilo se nám navrhnout nadčasovou kolekci, která pro současného zákazníka posouvá klasické sportovního oblečení o úroveň výš."
Kolekce PUMA x AMI bude k dostání exkluzivně v prodejnách AMI od 16. března a celosvětově od 19. března na stránkách PUMA.com, v prodejnách PUMA a v České republice exkluzivně také ve Footshopu.
foto se svolením PUMA
foto se svolením PUMA
foto se svolením PUMA
foto se svolením PUMA