Vyšší elegance, barvy a styl v podzimní kampani Salvatore Ferragamo
K čemu vlastně slouží reklamní kampaně? Abychom si lépe představili danou kolekci v reálném životě. Reálně tedy hodnotíme, že Salvatore cílí na vyšší eleganci.
Nový směr uvádí značka Salvatore Ferragamo v rámci podzimní kampaně pro rok 2017. Pestré barvy, výrazné pozadí, elegance a styl hodný bohatých dam. Proč právě bohatých? Kolekci si totiž s největší pravděpodobností nekoupí žádná „obyčejná smrtelnice“, vaše konto přeci jen musí obsahovat o pár nul navíc, avšak i tak nepopíráme, že se nám celá kampaň skutečně líbí.
Švýcarský grafik a fotograf Walter Pfeiffer zachytil kampaň v obsazení modelek Xiao Wen Ju a Aymeline Valade v rámci výrazného interiéru a přitažlivých póz. Kampaň zdůrazňuje zejména boty a kabelky z podzimní sezóny. Za make-upem stojí Lucio Pieroni, vlasy si vzala na starosti Duffy. Kampaň podporuje i hashtag #FerragamoandI, který na sociálních sítích vyzývá zákazníky značky, aby předvedli, jak nakoupili a jaký mají styl.
.fashiongonerogue.com