Xavier Dolan se stal novou tváří značky Louis Vuitton
Rostoucí herec a režisér Xavier Dolan získal důležitou úlohu v módním světě. Stal se tváří nové kampaně značky Louis Vuitton.
Zázračný chlapec z Quebecu, jak je občas přezdíván šestadvacetiletý Xavier Dolan, se zapsal do povědomí širšího publika zejména pro svůj režijní debut Zabil jsem svou matku z roku 2009, který je částečně jeho autobiografickým dílem.
Dále také díky celovečernímu filmu Mami z roku 2014, za který si odnesl Cenu poroty na Filmovém festivalu v Cannes.
Xavier se navíc netají svojí homosexuální orientací. Možná právě proto získal mimo jiné za již zmíněný snímek Zabil jsem svou matku cenu na českém Gay a Lesbickém Filmovém festivalu v kategorii Nejlepší film.
Pro nadcházející rok připravuje Dolan v režijním směru novinku s názvem Juste la fin du Monde, do které obsadil například francouzského filmového miláčka Marion Cotillard.
Kromě režijní a herecké kariéry však nově Dolan nastartoval i tu módní. Podle LV je Dolan důležitou tváří značky pro novou pánskou kolekci, protože se mu tak splnil dětský sen.
„Chtěl jsem se stát tváří známé značky již od dětství – stejně jako když se jiné děti chtěly stát kosmonautem. Tím mám na mysli sny, které později vytlačí z hlavy reálný život a práce. Snil jsem o tom, ale především jsem snil, že se stanu hercem – miloval jsem ty obrovské plakáty s celebritami na billboardech u silnice nebo na mostech. To, že se teď stávám tváří značky Louis Vuitton, se zdá skoro jako osud. Jako sen, který se odehrává pozpátku. Ale je to jen to, že některé dětské sny, i ty zapomenuté, se prostě občas vynoří a splní. Jsem neskutečně vděčný za tuto příležitost,“ prohlásil Dolan.
Novou kampaň značky Louis Vuitton ztvárnil Alasdair McLellan a vyzdvihuje v ní novou řadu koženého zboží LV s názvem Ombré. V módních magazínech bude k vidění v říjnových vydáních.