“Žádný drama” je oslavou 1. výročí Pre-owned kategorie Zalando
Kampaň oslavuje nejen roční výročí existence možnosti vyměňovat oblečení z druhé ruky za kredit na Zalando, ale také jednoduchost, se kterou uživatelé mohou vyhledávat a vyměňovat svoje oblečení a zpestřit si šatník jedinečnými poklady.
Zdroj: Zalando
Kampaň „Žádný drama“, která přináší celkový záběr napříč PR, sociálními médii a televizí a objeví se ve 12 zemích jako například Německu, Itálii nebo Belgii. Televizní spoty, které režírovala Alice Moitié, našly inspiraci v každodenních „dramatech“ známých každému, kdo kdy nakupoval oblečení z druhé ruky online. Jako kontrast prezentují výhody, které nabízí jednoduché nakupování v sekci Pre-owned na Zalandu. Doprava a vrácení zdarma, jednoduché platební možnosti, zajištěná kvalita prodejního oblečení a hladký digitální průběh celého nákupu je stejný jako při nákupu běžného Zalando sortimentu. Žádné drama se nekoná.
Další třešničkou na dortu prvního výročí je zapojení řady herců, kteří se rozhodli přidat pár svých jedinečných kousků do svěží nabídky Pre-owned a rozšířit tak výběr módy z druhé ruky. Nejen jejich fanoušci si je mohou na Zalandu jednoduše koupit. Mezi drama znalé herce jsou třeba herec Omar Rudberg, herečka Julia Wieniawa, LGBTQA+ aktivistka Lola Rodriguez a italský herec Pietro Turano. Kolekce oblečení z druhé ruky přímo od celebrit je k mání od 27. září a fanoušci mohou přímo nakupovat přes odkazy na sociálních sítích Zalanda, které je zavedou k originálním kouskům svých hrdinů.
Zdroj: Zalando
„Pre-owned hraje zásadní roli v naší cestě za tím, stát se odrazovým můstkem pro módu,“ říká Torben Hansen, viceprezident pro Recommerce. „Během posledního roku jsme získali velmi pozitivní zpětnou vazbu na celou Pre-owned sekci - zákazníci si cení vysokou uživatelskou pohodlnost celého nákupu. To je také důvodem, proč jsme v kampani zdůraznili především jednoduchost celého procesu. ,Žádný drama’ představuje to, o čem celá naše Pre-owned uživatelská zkušenost je - spojení radosti z nakupování, módních trendů a možnosti sebevyjádření s udržitelnějším přístupem k módě a výjimečnou pohodlností celého procesu.“
Zdroj: Zalando
Natalie Wills, marketingová ředitelka Zalanda, dodává: „Pre-owned: Žádný drama posouvá Zalando Pre-owned ještě dál. Kampaň má demonstrovat, jak v Pre-owned kombinujeme jedinečnost nakupování s dlouhodobě udržitelným chováním. Nikdy nebylo nakupování módy z druhé ruky tak snadné. Věříme, že naše kampaň ukazuje, jak Zalando Pre-owned pomáhá našim zákazníkům osvěžit svůj šatník a ruku v ruce s tím zvýšit důležitost oblečení z druhé ruky v módním průmyslu.”
Zdroj: Zalando