Zalando přislíbilo velké změny a přichází s novou sezónní kolekcí

Zalando přislíbilo velké změny a přichází s novou sezónní kolekcí

Pokud neznáte Zalando, jako byste nežili. Je to největší platforma s výběrem módy a trendů v Evropě. Představují svoji novou image pod jasným poselstvím. Blýská se na lepší časy, počínaje uhlíkovou stopou přes jednorázové plasty po marketingovou kampaň.

Co je nového

Nová marketingová kampaň „Free to be“ oslavuje skutečné lidi se skutečnými příběhy. Prezentuje nejširší výběr módy v Evropě a nabízí sezonní styly podzim/zima, které zákazníkům umožňují cítit se svodně a sami sebou. Tento originální nápad vznikl ve spolupráci s londýnskou kreativní agenturou Grey a podněcuje lidi k tomu, aby se svobodně rozhodovali, kým chtějí být, co chtějí nosit bez ohledu na názory ostatních.

„Věříme ve svět, ve kterém každý může být sám sebou, bez ohledu na svou velikost, věk, pohlaví nebo původ. Zalando se chce stát výchozím bodem pro módu, nabízet zboží různých stylů, od každodenního oblečení po společenské, od nejběžnějších značek po Premium, a umožnit našim zákazníkům vyjádřit s námi svůj osobní styl,“ říká Jonny Ng, ředitel oddělení Marketing Strategy & Campaigns v Zalandu. „S heslem ‚free to be‘ posouváme naši značku na další úroveň, která bude rámovat veškerou budoucí marketingovou činnost. Naším cílem je představit módu, která bude sloužit všem, a vybudovat značku, která dodává sebevědomí, reprezentuje a baví miliony zákazníků v celé Evropě.“

Jaké změny platforma chystá

Zvrat přichází pod názvem „do.MORE“, kdy je cílem dosáhnout čistě pozitivního dopadu na společnost i planetu. Zalando tímto oznámilo, že se zavazuje k uhlíkové neutralitě ve všech svých podnicích, logistice i balení zboží. Společnost navrhuje své obaly tak, aby byla jejich výroba minimalizována a materiály znovu použity.

„Módní průmysl momentálně čelí řadě komplexních výzev. V Zalando si uvědomujeme, že jsme dosud měli svůj podíl na problémech, které toto odvětví přináší. Sílu naší platformy chceme ale využít tak, abychom se stali součástí jejich řešení. Začínáme proto sami u sebe. Mezi udržitelným jednáním a následným obchodním úspěchem vidíme jasnou souvislost – pouze ti z nás, kteří udržitelnost začlení do své obchodní strategie, zůstanou pro své zákazníky relevantní a v budoucnu si budou moci vybudovat konkurenční výhodu,“ říká Co-CEO společnosti Zalando Rubin Ritter.

Jak mluví čísla

Společnost chce do roku 2023 eliminovat jednorázové plasty. Ani v dnešní době si nevede špatně, jelikož tzv. Zalando boxes jsou vyrobené ze 100 % recyklovatelného materiálu. Přepravní tašky jsou zhotoveny z 80 % recyklovaného papíru.

Oceňujeme jejich snahu a dáváme zelenou nápadům podobného rázu. Co na to říkáte?

PR Článek Zalando

Mohlo by vás zajímat