ZALANDO STARTUJE NOVOU DESIGNER KAMPAŇ „LUXUS PODLE VAŠICH PŘEDSTAV“ ZAMĚŘENOU NA SEBEVYJÁDŘENÍ A INDIVIDUALITU
Nová kampaň je inovativním digitálním zážitkem, který spojuje svět TikToku s interaktivním filmem a zve zákazníky do nového světa luxusu charakterizovaného proměnlivostí, sebevyjádřením a inkluzí.
Za realizací a finálním provedením kampaně stojí známý stylista Ib Kamara, fotograf Coco Capitán, režisér Vincent Haycock a herec*čka Lachlan Watson.
Film s názvem „Život Liberty“ vypráví dvojí příběh o Leovi a Liberty, které oba hraje americký*á herec*čka Lachlan Watson. Jako tvář kampaně by měl*a Watson přitáhnout k Zalando Designer především Gen Z. Film je založen na dvou realitách a kinematograficky zachycuje každodenní život Lea a realitu Liberty na sociálních sítích. Obě postavy vyjadřují svůj vlastní styl za pomoci módy z luxusní sekce Zalando Designer. Právě jejich sebevyjádření, jejich outfity a interakce probouzí k životu hlavní motto kampaně: „Luxus podle vašich představ“.
Film je rozdělen do tří epizod, během kterých plynule integruje TikTok a interaktivní portál, který umožňuje sledujícím ihned zobrazit použité outfity a kolekce. V těchto momentech ve filmu vystupuje i několik evropských tvůrců obsahu, kteří hrají po boku Lachlan*a Watson*a - včetně francouzského modela Williana Ernulta, španělské herečky, umělkyně, modelaky a LGBTQI+ aktivistky Jedet, italské herečky a stylistky Stephanie Glitter a německého modela a TikTokera Nica Thiema.
„Kampaň ‚Luxus podle vašich představ' míchá progresivní vizuální estetiku, vyprávění Gen Z dramatu a interaktivní nakupování se světem TikToku a proplétá vše do společného narativu. Měli jsme ambici vytvořit inovativní, osobitý a pohlcující zážitek, který uvede Zalando Designer nezapomenutelným způsobem”, komentuje kampaň Natalie Wills, ředitelka marketingu Zalanda. „Kampaň dále podtrhuje ambici Zalando Designer stát se výchozím bodem pro módu pro Gen z a mileniály, kde mohou nakupovat nezávislé, moderní i luxusní značky, které reprezentují jejich hodnoty.“
Kampaň bude spuštěna v různých formátech - od „social-first“ digitálního filmu režírovaného Haycockem, přes využití fotek od Capitána v OOH a DOOH, personalizovaný marketing, placené i vlastní kanály, na webu, v aplikaci a vlastních sociálních sítích. Tato 360° kampaň byla vytvořena ve spolupráci s kreativní agenturou Anomaly Berlin a poběží dva týdny v Německu, Španělsku, Itálii, Francii, Rakousku, Švýcarsku a České republice.
„Sezónní Designer kampaň je součástí širší expanze Zalando Designer, která zahrnuje rozšíření o dalších více jak 50 značek včetně například Missoni, Christopher Kane a 032C, stejně jako personalizovaný Zalando Designer zážitek, který chce zákazníky inspirovat a pomoci jim objevit luxusní a méně známé módní značky v daném online prostředí”, říká Anaheta Metghalchi von Berenberg, Buying Director Designer v Zalandu. „Se Zalando Designer chceme podpořit pozitivní změnu pro zákazníky i průmysl prostřednictvím spoluprací a kreativního obsahu a s rostoucím portfoliem udržitelnějších, diverzních a inkluzivních značek.“