ZALANDO VE SVÉ SVÁTEČNÍ KAMPANI „BRZY SE ZNOVU OBEJMEME“ HLÁSÁ OPTIMISMUS A POZITIVNÍ BUDOUCNOST

ZALANDO VE SVÉ SVÁTEČNÍ KAMPANI „BRZY SE ZNOVU OBEJMEME“ HLÁSÁ OPTIMISMUS A POZITIVNÍ BUDOUCNOST

Zalando, přední evropská módní platforma, se letos o svátcích zaměřuje na projev lidské pospolitosti a solidarity: objetí. Na sklonku roku plného nejistoty a odloučení se lidská pouta zdají být důležitější než kdy dřív a nová sváteční kampaň „Brzy se znovu obejmeme“ se snaží napříč Evropou probudit pocit optimismu a naděje.

Zdoj: Zalando.cz 

Centrálním bodem kampaně je série portrétů objetí, intimních a emotivních momentů zachycených dokumentární a portrétní fotografkou Sarah Blais. Portréty pak doplňuje dojemný film „100 let objetí“ pod vedením světově proslulého vizuálního vypravěče Vincenta Haycocka na pozadí písně „Godspeed“ legendárního hudebníka Franka Oceana.

Jednoduchost a citová angažovanost objetí dýchá z celé kampaně. Ať už jde o přátele jdoucí ruku v ruce, dceru objímající svého staršího otce nebo páry všech věkových skupin, pohlaví a orientace - všichni protagonisté jsou skuteční lidé, kteří odvádí pozornost pryč od tradiční inscenované módní kampaně s modely a soustředí se na poselství naděje do budoucnosti - na moment, kdy budeme moci znovu obejmout své blízké.

Hlavní myšlenka naší sváteční kampaně, tj. lidské spojení, se odráží ve způsobu, jakým spolupracujeme s našimi zákazníky. Naší strategií je je soustředit se především na sociální sítě, což nám umožňuje spojit se a komunikovat se zákazníky prostřednictvím relevantních příběhů, s nimiž se mohou ztotožnit,“ říká Barbara Daliri, Senior Vice President Sales & Marketing ve společnosti Zalando. K tomu dodává: „Bylo pro nás podstatné adresovat výjimečné okolnosti a nejistotu tohoto svátečního období a zároveň s naší komunitou sdílet pocit naděje a očekávání chvíle, kdy se budeme znovu smět potkávat s našimi nejbližšími.“

 


Zdoj: Zalando.cz 

Kampaň byla zahájena 1. listopadu a poběží dva měsíce. Počáteční „teasing“ fáze měla vzbudit zájem a podnítit diskuzi. Během této fáze se v mnoha evropských městech objevily velké nástěnné malby, tzv. muraly. bez viditelného brandingu. Muraly ukazovaly dvě postavy v objetí, přičemž jedna z postav chybí, je z ní vidět pouze obrys a pod ním otázka „Kdy se znovu obejmeme?“.

8. listopadu Zalando odhalilo svoji tvář a hlavní optimistické sdělení kampaně: „Brzy se znovu obejmeme.“ Toto poselství naděje se promítá v mnoha formátech: od nástěnných maleb přes všechny reklamní, digitální a sociální kanály, včetně Haycockova filmu „100 let objetí“ a portrétů Sarah Blais, OOH, DOOH a vlastních sociálních kanálů širokého a různorodého obsazení této kampaně. 360° kampaň byla vytvořena ve spolupráci s kreativní agenturou Anomaly Berlin a objeví se na všech 17 evropských trzích společnosti Zalando.


              Zdoj: Zalando.cz 

Veit Moeller, Executive Creative Director agentury Anomaly Berlin, dodává: „Tato jednoduchá, ale silná kampaň je příslibem do budoucna. Cílem bylo sloupnout všechny vnější vrstvy spojené s obdobím svátků a identifikovat ten nejprostší a nejznámější symbol lidského spojení: objetí. Natočit kampaň po celém světě během globální pandemie zcela na dálku byla jedinečná výzva a máme radost, že zrovna my můžeme světu předat zprávu společnosti Zalando.“

Film natáčeli čtyři režiséři v Nigérii, Vietnamu, Itálii, Mexiku, Švédsku a Německu a výslednou podobu poskládal dohromady Vincent Haycock. Každý film vypráví příběh jednoho objetí* a všechny je spojuje vizuální styl a nálada, což je umožnilo sestříhat všechny zvlášť nebo poskládat dohromady. Dojemnou náladu celého filmu doplňuje píseň „Godspeed“ Franka Oceana, která hudebně ztělesňuje pocit sounáležitosti a lidského spojení.

Mohlo by vás zajímat