ZARA naprosto válcuje podzimní módní průmysl
Ptáte se čím? Poradíme, že kvalitou látek a precizností střihů to nebude...
ZARA vždy byla, je (a nejspíše i bude) typickou komerční značkou. V jejích obchodech seženete skvělé kvalitní kousky, za které si člověk rád připlatí, často ale také kousky, se kterými po sezóně nošení můžete maximálně tak vytřít podlahu. O obsahu obchodů ale tento článek pojednávat nebude. Ač totiž můžeme mít výhrady ke střihům a k nekvalitním látkám, nedá se této značce upřít, že na podzimní kampani opravdu zapracovala. Tak dobře, že v mnohém předčí i přední světové návrháře a módní domy. Jedním z důvodů bude talentovaný fotograf světového formátu, který kampaň pro tuto značku nafotil - Mario Sorrenti.
Tady se investice do fotografa zkrátka a dobře vyplatila do posledního centu! Nesmíme opomenout ani modelky Caitie, Damaris, Frederikke a Julii, jež podzimní a zimní nádech pro ZARU ztělesnily. Dámy prezentují nové podzimní a zimní modely ZARA v přírodě - u řeky, v lese, v trávě, na kořenech stromů... Velmi líbivé je mimo póz i světlo a tlumené barvy snímků, které vypadají velmi přirozeně. Ty se nám na nové kampani, jež má velký potenciál zaujmout zákaznice, zamlouvá nejvíce.
Foto: zara.com