Zara spouští svou první beauty kampaň

Zara spouští svou první beauty kampaň

Na oslavu milníku první kolekce krásy, která je datovaná na 12. května 2021, oslovila značka ZARA hned několik zajímavých osobností ke spolupráci, mezi nimi mimo jiné deset různých fotografů.

fotograf: David Sims / se svolením značky ZARA

Kampaň je výjimečná už tím, že ji fotilo hned deset špičkových fotografů, každý ve svém pohledu na samotnou krásu. Mezi nimi Steven Meisel, David Sims, Zoë Ghertner či Mario Sorrenti. Skrz různé pohledy ZARA ukazuje, že barvu lze nosit přirozeně, nebo si naopak vytvořit výrazný vzhled a opravdu si s barvami hrát.

Modelky jako Sacha Quenby a Lola Nicon v minisérii na svých tvářích ukazují líčení inspirované od 60. do 80. let. Výrazné, možná až odvážně líčení očí a rtů působí velmi sebejistě, to vše provázané snímky s jemným a přirozeným make-upem, který v těchto dnech upřednostňuje většina žen. Jakmile však pandemie skončí, přijde chvíle na změnu, s čímž kolekce krásy značky ZARA rozhodně počítá.

fotograf: Steven Meisel / se svolením značky ZARA

Vizážistka Diane Kendal pomohla vytvořit beauty kampaň v co nejvíce propracovaném vzhledu všech modelek. Na vlas dokonalé účesy obstaral známý britský kadeřník Guido Palau, zatímco styling Karl Templer. „Bylo mi ctí spolupracovat s touto značkou, protože mluví se všemi, bez ohledu na věk, barvu pleti nebo osobní styl,“ řekla o spolupráci pro magazín Vogue vizážistka Diane Kendal.

Beauty kolekce značky ZARA začala vznikat před dvěma lety. Vše se zastavilo s celosvětovou pandemií, proto se její zveřejnění zdrželo déle, než se čekalo, navíc požadavky na její výrobu nebyly vůbec malé. „V roce 2021 musí být všechno čisté, veganské, ekologické a s odolným obalem ... Lidé chtějí vědět, co si dávají na kůži, že to nebude škodlivé pro životní prostředí,“ řekla Diane Kendal.

fotograf: Zoe Ghertner / se svolením značky ZARA

Deset fotografů také ztvárnilo deset pohledů na celou kampaň. „Každý z nich má svou vlastní vizi. Steven Meisel byl více módní. David Sims je avantgardnější a dobrodružnější. Craig McDean přidal punkový nádech. Mario Sorrenti přinesl atmosféru pouliční kultury... Byla to zábava hrát si se všemi těmito nápady na krásu,“ doplnila vizážistka kampaně.

Kočičí oči i dramatické líčení ukazují kampaň s jasným heslem: Radostná oslava života. Kvalitní dekorativní kosmetika v tomto podání nás baví.

fotograf: Nadine Ijevere / se svolením značky ZARA

fotograf: Craig McDean / se svolením značky ZARA

fotograf: Marilyn Minter / se svolením značky ZARA

fotograf: Steven Meisel / se svolením značky ZARA

fotograf: Oliver Hardlee  / se svolením značky ZARA

fotograf: David Sims / se svolením značky ZARA

fotograf: Fabien Baron / se svolením značky ZARA

Mohlo by vás zajímat