Změny v řízení společnosti neminuly ani značku Burberry, jmenovala hned dva nové ředitele

Změny v řízení společnosti neminuly ani značku Burberry, jmenovala hned dva nové ředitele

Jestliže nějaký módní dům pro letošní rok neudělal alespoň minimální manažerský převrat, pak jako by nebyl. I značka Burberry má ve své společnosti malé změny a nové tváře.

Akcie Burberry se lehce otřásly v základech a na chvíli zůstaly „stát“, a to hned poté, co společnost odhalila, že Christophera Bailey definitivně jmenoval hned dva nové ředitele. Marco Gobbetti získal post generálního ředitele, o čemž jsme vás již informovali. Vedle něj se postaví i druhá nová tvář - Julie Brown, jako provozní a finanční ředitel společnosti Burberry.

Bailey k novému jmenování svých kolegů řekl: „To je to, co je pro značku v dlouhodobém horizontu nejlepší. Společnost Burberry je pro mě jak osobně tak i profesně velmi, velmi důležitá.“ Než ke změnám došlo, musel Bailey zvládnout velké množství práce a dobře propracovat plán změn organizace, struktury společnosti i způsoby procesů, které se zde odehrávají. I Bailey si prozatím uchová pozici hlavního kreativního ředitele a dál se ukáže, jak dobrý krok to byl.

Nová strategie a úsporný plán ušetří společnosti až 4,2 procenta na aktuálních směnných kurzech a to je již citelná část výdělku. Změny jsou důležité v každé společnosti, proto minulý měsíc odešel od Burberry provozní ředitel John Smith a nahradili ho Gobbetti a Brown.

pinterest.com

Mohlo by vás zajímat