Zmodernizované prostředí módního domu zachytil Versace ve své nové kampani

Zmodernizované prostředí módního domu zachytil Versace ve své nové kampani

Výrazné a barevné potisky provází kampaň od začátku až do konce. S nimi také sandály na platformě a sluneční brýle, které dodávají outfitům kompletní výraz.

foto: s laskavým svolením značky Versace

Versace klasicky vsadil na známé tváře mezi modelkami, na kterých postavil svou kampaň Pre-fall 2022. Lila Moss jde úspěšně ve šlépějích své matky Kate a společně se Selenou Forrest a Yilan Hua představují dekadentní hru s dualitami v rámci prostředí Versace módního domu v Miláně, které je zmodernizované.

Kampaň zachytil fotograf Oliver Hadlee Pearch, který si s modelkami hrál tak trošku na schovávanou. Stylista Jacob K kladl důraz na výrazné a barevné potisky v kontrastu s černou v rámci celé kolekce i na slunečný brýle. Selena Forrest na jednom ze snímků představuje barevnou plisovanou minisukni s krátkým propínacím topem, zatímco Lila Moss nakukuje zpoza růžových brýlí s výraznou rtěnkou oproti velice přirozenému make-upu a s jemně sčesanými vlasy.

V kolekci nechybí ani mini kabelka La Medusa Mini, která je k dostání v několika různých barevných provedeních se zlatými detaily nebo také potištěné šátky a barevné lodičky.

Více snímků z kampaně si prohlédněte u nás v GALERII.

 

 

 

Mohlo by vás zajímat