Značka Balmain představila nové logo
Logománie se v poslední době velmi rozšířila. U módních domů je důležité, jak jejich loga vypadají. Proto se je snaží kreativní ředitelé neustále zdokonalovat.
Módní dům Balmain vyměnil pod vedením kreativního ředitele Oliviera Rousteinga po téměř sedmdesáti letech své logo. V nynější době je pro módní domy důležité, jak loga vypadají, jelikož se v hojném množství našívají na modely. Jedná se o trend, který si osvojilo mnoho značek, počínaje Fendi, Chanel, Louis Vuitton či Balenciaga. Ani Balmain nezůstal pozadu a zaktualizoval logo, aby působilo dynamičtěji a moderněji.
Ukázka nového loga v kampani Pre-Fall 2019
Nový design se liší zejména ve tvaru písmena B, i proto se celý tento projekt Rousteing nazývá jako „B design". Kromě toho lze v písmenu B vidět i skryté písmeno P, které označuje Paříž, tedy město, kde značka vznikla. Při vytváření nového loga se tým inspiroval monogramy, které v minulosti navrhoval zakladatel značky Pierre Balmain. „Téměř osm let jsem kreativním ředitelem Balmain, a nemyslím si, že bych se nějak snažil zbavit tradic a kódů tohoto domu. Časy se ale mění. Balmain je nyní rychle se rozvíjející značka spoléhající se na nová média, aby mohla komunikovat s globálním publikem. Abychom co nejlépe splnili výzvy a příležitosti, rozhodli jsme se vytvořit nové logo,” vysvětlil Olivier Rousteing. „Je to pro mne velmi emotivní. Navíc to značí začátek nové éry a již teď mám toho tolik co říct,” dodal Rousteing.
Nové logo je k vidění v kolekci Pre-Fall 2019, která byla nedávno prezentována.
Vogue.com.au, Thefashionspot.com