Značka Bottega Veneta zaujala složitými úpletovými modely
Kožená móda byla představena tak, jak ji moc neznáme. Kolika způsoby se dá zpracovat kůže, dokázal u Bottega Veneta nový kreativní ředitel. Překvapením navíc bylo úpletové oblečení.
Nečekaná změna pro italskou klasickou značku
Od roku 1966 se Bottega Veneta zabývá koženým luxusním zbožím. Podle italské značky je jejich standardem nejlepší kožený materiál, originální leč klasické designy a ruční práce. Po dlouhou dobu se očekával debut nového kreativního ředitele Daniela Lee. Nejnovější návrhářský objev po dlouhou dobu studoval DNA italské značky. Návrhář si zvolil téma převážně černé kůže a motorkářského stylu. Přepracoval ho k nepoznání, ale některé důležité prvky ponechal.Přimíchal úplet, trochu třpytu a několik barev u žen. Muži byli oděni převážně do tmavých odstínů.
Obtížně nositelná kůže
Na pohled byly modely pro ženy i muže těžké. Experimentální tvorba s kůží se objevovala v každém outfitu. Na bundách, kabátech a sakách byla kůže zpracována hruběji a ve větších panelech. Na sukních, šatech a kalhotách se objevila jemnější práce. Návrhář se za každou cenu snažil držet myšlenky a dědictví značky Bottega Veneta. Lee je však velmi nezávislý kreativec. Nová kolekce pro něj byla místem, kde mohl tvořit podle sebe. Návrhář tím nasměroval klasickou značku naprosto jiným směrem.
Povedené úpletové šaty a svetry s průstřihy
Střihy se podobaly přepracovaným motorkářským oděvům. Na mužích vypadaly mnohem lépe než na ženách. Komplikované střihy, průstřihy a našívaná kůže u svrchníků s rozdílnou váhou materiálu způsobily, že ramena modelek často působila povisle. Triumfem celé kolekce byly úplety. Vrstvené látky na ženách i mužích vypadaly dobře v kobminaci s drsnou kůží. Samotné střihy a proporce seděly lépe než některé kožené modely. Návrhář vytvořil řadu oděvů, která je výzvou při pohledu na ní, ale i pro ty, kdo ji budou nosit.
Zdroj; vogue.com