Značka Burberry v letní kampani na sluneční brýle zachytila svobodného ducha

Značka Burberry v letní kampani na sluneční brýle zachytila svobodného ducha

Svobodný duch i optimismus jsou průvodci letní kolekce #TBSummerMonogram značky Burberry. Nadnesené pojetí, éterická pouštní krajina i surrealismus v digitálním zpracování vás budou bavit.

zdroj: @burberry

Spolupráce s umělcem Luca Mastroianni se známému módnímu domu rozhodně vyplatila. Zkoumání konceptu objevování a kombinace sobě vlastnímu surrealistickému digitálnímu zpracování kampaně přineslo mnohé nevídané. Sluneční brýle tak dostávají naprosto jiný rozměr, a to nejenom ve svém fyzickém zpracování, ale také v podobě toho, jak jsou představeny.

Myšlenka vrstvení obrázků slunečních brýlí i jejich nositelů, ukazuje zcela nový způsob vnímaní pohledu, jako takového. Série spojuje tvůrce z komunity #BurberryGeneration a přináší tak celou kampaň do jiného světla.

zdroj: @burberry

zdroj: @burberry

zdroj: @burberry

zdroj: @burberry

 

Mohlo by vás zajímat