Značka Mango přináší v nové kampani sedmdesátkový šarm
Modelka Joséphine le Tutour je tváří nové podzimní a zimní kampaně módního řetězce Mango. Nenechte si ujít tuto kolekci plnou sedmdesátkové elegance.
Řetězec Mango se rozhodl zaměřit na 70. léta a celá kolekce s názvem 'Colder Days' vypadá jako návrat do minulosti. Francouzská čtyřiadvacetiletá modelka Joséphine le Tutour je tváří kampaně, která byla focena ve slunných madridských ulicích. Na sobě má umělé kožešiny, elegantní kozačky, vlněné bundy, šik blůzky a svetry. Zkrátka vše, co je do aktuálního počasí, kdy je jeden den zima a druhý den teplo, ideální. Paleta odstínů zahrnuje neutrální odstíny od bílé, béžové, hnědé až po černou.
Hlavní roli v nejnovější kampani sehrály bezesporu umělé kožešiny. Ty slaví návrat, což dokládá i fakt, že je návrháři hojně používali ve svých nových sbírkách. Za zmínku stojí kožichy ze zimních kolekcí značek Fendi, Moschino či Stella McCartney. K vidění jsou i v ulicích měst. Kožich z umělého beránka nebo z králíka - záleží jen na vás, který si vyberete. Důležité je, aby vás v chladných dnech zahřál.
Mango.com, FashionGoneRogue.com