Značka Marc O’Polo plánuje mezinárodní růst, proto znovu vsadila na Annu Ewers

Značka Marc O’Polo plánuje mezinárodní růst, proto znovu vsadila na Annu Ewers

Podzim i zima pomaloučku začínají klepat na dveře. I kdybychom tuto skutečnost v myšlenkách ještě oddálili, možná bychom se mohli alespoň začít poohlížet po parádních sezónních kouscích. Například u značky Marc O’Polo.

Ne každý miluje léto a vysoké teploty, možná také patříte mezi ty, kteří se už nemůžou dočkat, až se budou moct zachumlat do hřejivé měkké mikiny či dlouhého kabátku. Kampaň, na kterou se teď můžete prostřednictvím těchto fotek podívat, vás určitě nebude přesvědčovat o opaku. Značka Marc O'Polo sází na svůj mezinárodní růst a moderní pojetí celé kampaně.

Jsou to však švédské kořeny značky, které kampaň odráží a kterou zachytil nejznámější švédský fotograf na světě, Mikael Jansson.

Značka obsadila modelku Annu Ewers již do své předchozí kampaně, pro jaro a léto 2019, a tento tah zopakovala i tentokrát. Vedle ní i její nejlepší kamarádka, modelka Mina Cetkovic působí velmi přirozeně. V kampani pro asijský trh je obsazena čínská herečka Annie Sun a z mužů pak francouzský top model Clement Chabernaud, jeho bratr Nicolas a jejich otec Guyem.

Představení nových podzimních a zimních svršků, od mikin, dlouhých kabátů až po kalhoty šité na míru považuje Marc O'Polo za velmi důležité. Rozjíždí totiž mezinárodní kampaň na městských světelných tabulích i obrovské billboardy v deseti globálních metropolích včetně Šanghaje, Moskvy, Paříže, Berlína, Amsterdamu, Curychu a Varšavy. Tyto reklamy budou provázet například i turistické autobusy v Paříži. Značka v žádném případě nevynechá ani digitální kampaně prostřednictvím sociálních médií. Cílem je výrazně zvýšit prodej elektronickou podobou a zvýšit povědomí o značce na mezinárodní úrovni.

company.marc-o-polo.com

Mohlo by vás zajímat