Značka Mulberry letos v září vynechá londýnský módní týden
Nová strategie zacílená na konečné zákazníky je podle představitelů značky Mulberry v tuto chvíli bodem číslo jedna.
Oznámení, že letos v září módní značka Mulberry vynechá módní týden v Londýně je sice velkým překvapením, podle tiskového mluvčího však značka plánuje i tak uskutečnit soukromé schůzky s tiskem a se zákazníky v rámci Londýna a Paříže, aby jim představili kolekci pro jaro a léto 2018. Cílem je vyzkoušet jinou strategii a na oficiální Fashion Weeks se vrátit až v únoru roku 2018.
„V Mulberry se vždy zaměřovali na nabízení skutečného a dostupného životního stylu,“ vyjádřil se generální ředitel Thierry Andretta. „Dnešní změna nám umožňuje pokračovat v úsilí o zapojení a zvyšování významu pro naše zákazníky. Silná všudypřítomnost v rámci obchodní činnosti pod vedením maloobchodu zajišťuje, že jsme v dobrém postavení, abychom sladili naše globální kolekce a podporovali rostoucí poptávku spotřebitelů.“
Značka přijala metodu „see-now, buy-now“, tedy vidět a hned koupit. Některé značky již tuto metodu zkoušely dříve, například Tom Ford, který si ale výsledek nepochválil a nakonec se vrátil ke klasice, kdy kolekce nejprve představuje v rámci módních show, aby nepřicházel o měsíční prodeje.
Caroline Rush, generální ředitelka the British Fashion Council, přivítala změnu značky s nadšením. „Naše odvětví prochází obdobím změn a jsme potěšeni, že tak významná britská firma jakou Mulberry je, se zaměřuje na novou strategii.“
fashionista.com