Značka Pietro Filipi představila na MBPFW 2019 ležérnost v kombinaci reflexních prvků

Značka Pietro Filipi představila na MBPFW 2019 ležérnost v kombinaci reflexních prvků

Vysoká noblesa, elegance, kvalitní materiály a zpracování. To přináší už 25 let na český trh značka Pietro Filipi, která se vrací opět na přehlídková mola. V jarní edici na MBPFW 2019 představila hravou kolekci s tradičními materiály a střihy.

Pietro Filipi vypráví svůj příběh od roku 1993, kdy se podnikatel Petr Hendrych rozhodl založit firmu s českou módou. V té době se mu narodil syn Filip, a tak vznikl název Pietro Filipi, převzatý z obou jmen. Značka po celá léta dostává svého poslání: kvalita, se kterou se dostala do povědomí mnohých zákazníků, ale také celebrit. Není divu, že čtvrt století oslavila s velkou grácií v čele s ikonickou herečkou Aňou Geislerovou.

Profesionální tým návrhářů ve složení Monika Drápalová, Martha Bryxi, Filip Hieke a Margarida Dias Machado dokázal, že i konfekční značka patří na přehlídková mola. Celá kolekce na nadcházející podzim a zimu byla prezentována za doprovodu tanečníků a svěží hudby. Uvolněná atmosféra panovala po celou přehlídku, která byla zahájena půvabnou, přirozeně krásnou Veronikou Hejlíkovou.

V kolekci naleznete vše, co jen očekávané od nositelné módy. Napříč dámskou i pánskou kolekcí byly viděny kabáty, saka, roláky, svetry, volné kalhoty s vysokým pasem, šaty s asymetrickým či volným střihem, vestičky nebo sukně. Ležérní kolekce v převážně tlumených tónech byla doplněna retro reflexními prvky v podobě pásků, čepic či bot z holešovického Footshop. Reflexní barva se ale objevila i na dvouřadém dámském kabátku, kardiganu či elegantních volných kalhotách.

Líčení modelek a modelů odpovídalo celému konceptu nové kolekce. Oranžové svítivé linky, tmavé rty, které se vyjímaly jinak v nude make-upu.

Zdroj: Archiv Mercedes-Benz Prague Fashion Week

Mohlo by vás zajímat