Značka Versace vytvořila nové luxusní cestovní balíčky pro leteckou společnost Turkish Airlines
Turecká letecká společnost Turkish Airlines opravdu na svých zákaznících ani zaměstnancích nešetří. Od července totiž svým cestujícím nabízí speciální cestovatelské balíčky od značky Versace. Podívejte se, na co se můžete těšit až příště s touto společností poletíte.
Turecká letecká společnost Turkish Airlines si opravdu potrpí na luxusu. Důkazem je jejich nová spolupráce s předními módními značkami, které se teď nově budou starat o pohodlí jejich cestujících. Od letošního července totiž dostane každý cestující v mezikontinentálním letu společnosti, který má zakoupenou letenku v business třídě, speciální cestovní balíček přední evropské módní značky Versace. Tento balíček obsahuje vše, co může cestující během letu potřebovat a nebylo možné to vzít do letadla kvůli důkladným letištním kontrolám. Balíčky jsou různých barev s logem Versace a dělí se na dámské a pánské, které jsou nepatrně odlišné. V dámském balíčku naleznete ponožky, špunty do uší, masku na spaní, informační nálepky, balzám na rty, krém na ruce, masku na pleť a dámský balíček navíc obsahuje i gumičku do vlasů s logem aerolinek. A zkrátka nepřijdou ani ti, kteří cestují ekonomickou třídou. Pro ty společnost připravila podobně stavěný balíček od italské značky Mandarina Duck. Cestující navíc dostanou i zubní kartáček s pastou Colgate.
Na osmdesátépáté výročí založení aerolinek nechalo vedení společnosti navrhnout i pro posádky nové uniformy u slavného milánského návrháře Etorre Bilotta. Ten se ve svých návrzích nechal inspirovat tureckou historií a tradicemi. Nechybí zde kaligrafické prvky, které jsou pro Turecko typické. A aby toho nebylo málo najala společnost jednoho z nejznámějších britských fotografů na světě Milese Aldridge, aby pro společnost nafotil novou reklamní kampaň. Je toho opravdu hodně a milovníci létání se budou moci díky této společnosti těšit na luxus a maximálně pohodlné cestování. Takže vzhůru do oblak!
WWD; People