ZOOT končí s dopravou zdarma
Už toho bylo dost. Jeden z největších módních e-shopů přistoupil ke zrušení dopravy zdarma. A to i na výdejny. Za zkoušení se bude platit!
Jeden z největších internetových obchodů s módou - Zoot.cz končí s dopravou zdarma. Zavedl ji v červnu roku 2015 a po necelých třech letech jejího fungování musí od konceptu dopravy zdarma pro všechny (a na vždy - jak zpočátku sliboval) ustoupit. V roce 2015 vedení e-shopu tvrdilo, že doprava zdarma pro ně spadá pod rámec bezchybného servisu a proto ji začali nabízet všem bez omezení minimální částkou nákupu. Od 20.3.2018 tato výhoda končí. Bude se platit dokonce i za objednání zboží na výdejny radosti - služba je zpoplatněna částkou 29 korun.
Aby Zoot v očích zákazníků nepůsobil pouze negativně, společně se zrušením dopravy zdarma přichází s jednou pozitivnější zprávou. Začne totiž poskytovat garanci nejlepší ceny. Jak? Pokud najdete stejný kousek u konkurence levněji, Zoot vám rozdíl vyplatí.
Právě oznámený krok Zootu je v souladu s novoročním rozhodnutím, které vedení Zootu avizovalo formou e-mailového newsletteru. V něm mimo jiné oznámilo, že začne více odměňovat ty zákazníky, kteří nakupují mimo slevové akce, upřednostňují prémiové značky a z výdejny radosti si odnesou alespoň polovinu z obdržené objednávky. Právě těmto zákazníkům zůstane i doprava zdarma. Nejvěrnějším zákazníkem je ten, kdo za posledních dvanáct měsíců nakoupil na Zootu za více jak 12 tisíc korun.