Zprávy z módy: Zásadně se mění svět spodního prádla díky zpěvačce Rihanně

Zprávy z módy: Zásadně se mění svět spodního prádla díky zpěvačce Rihanně

Skutečné ženské tvary jsou nyní předmětem kampaně, přehlídky i konceptu americké značky spodního prádla Savage x Fenty. 

Opravdová ženská těla

Skoro každá žena si dokáže představit své nedokonalosti ve spodním prádle, tedy pokud nepatří mezi ty geneticky požehnané. Kdo nemá občasný důlek od celulitidy, strie, povislé bříško, širší boky, stehna nebo větší pozadí, nevyjímaje větší poprsí? Nebo naopak atletické spíše mužské rysy, malá prsa a menší zadek? Kdo doposud myslel v kampaních na tyto ženy? Odpověď je jasná: nikdo. Ale časy se mění a s nimi i pravidla ve světě spodního prádla. O změnu se zasadila, a také to dokázala, světově úspěšná popová zpěvačka Rihanna. 

Změna pohledu na krásu globálně

Rihanna nejdříve představila kosmetickou značku Fenty se zaměřením na inkluzivitu všech typů pleti, což znamená, že její kosmetika je vhodná pro naprosto každou ženu bez rozdílu národnosti, rasy, věku i barvy pleti. Neskutečně úspěšná kampaň a popularita produktů vedla k nápadu vytvoření dalšího potřebného zboží pro skutečné ženy: spodního prádla. Zpěvačka správně odhadla díru na trhu. Začala pak spolupracovat s další značkou Savage. Zastaralé vnímání ženské krásy po desítky let v reklamách na spodní prádlo jen prostřednictvím souměrné vypracované postavy, prsou velikosti 4 a překrásného obličeje přinášelo skutečným ženám mnoho trápení. 

                           

Reálná krása

Opravdová těla obyčejných žen jsou k vidění jak na přehlídkách, tak v kampaních Savage x Fenty. Rihanna vybrala modelky sama, a to od všech barevných typů. Kypré tvary a normální jinak v módní branži retušované nedokonalosti jsou na 100 % reálné a k vidění pro celý svět. Modelky hrdě ukazují své křivky v barevném krajkovém prádle a poukazují na důležitost vnímání ženského těla takového, jaké ve skutečnosti je: normální a právě proto je krásné. Módní průmysl se začal zajímat o přetvoření ideálů krásy právě ve světě spodního prádla a uznal, že vzhled Barbie nebo pin up je už klišé. 

Velký boj o zákazníka

Šokující, přesto pozitivní kampaň přichází právě včas před přehlídkou gigantického řetězce a propagátora dokonalých těl Victoria Secret. Dva kontrasty pohledů na ženské tělo ve spodním prádle se brzy utkají v módním ringu o svého zákazníka.

Zdroj; vogue.com, pinterest.com

 

 

Mohlo by vás zajímat